Regulamin

Regulamin korzystania z usług w Centrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Smolki 11a, 30-513 Kraków, KRS: 0001140917, NIP: 6793315775, REGON: 540281311.

I. Postanowienia ogólne.

  • Niniejszy Regulamin jest regulaminem w znaczeniu art. 8 ustawy z dnia 18.07.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344. z późń. zm.)
  • Regulamin określa zakres i rodzaj usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę w ramach działalności Centrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o., KRS: 0001140917, NIP: 6793315775, REGON: 540281311 warunki ich świadczenia, zasady zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług, płatności, prawa oraz obowiązki stron, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  • Centrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o. świadczy usługi drogą elektroniczną  i stacjonarnie, w gabinecie, przez co należy rozumieć konsultacje terapeutyczne, psychoterapię, zwane dalej konsultacjami psychoterapeutycznymi.
  • Z konsultacji psychoterapeutycznych oferowanych przez Centrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o. mogą korzystać osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. W pozostałych przypadkach wymagana jest pisemna zgoda podpisana przez prawnych opiekunów przesłana na adres e-mail podany przez Specjalistę
  • Niniejszy regulamin stanowi wzorzec umowy, która zostaje zawarta pomiędzy Usługodawcą a pacjentem Centrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o. Do zawarcia umowy o świadczenie usług oferowanych przez Centrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o dochodzi poprzez zaakceptowanie Regulaminu, zamówienie usługi oraz dokonanie płatności.

II. Definicje pojęć.

  • Adres e-mail – oznacza adres poczty elektronicznej podany przez pacjenta w formularzu kontaktowym.
  • Formularz rejestracyjny – oznacza formularz rejestracyjny, którego wypełnienie jest niezbędne do korzystania z usług w ramach Centrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o.
  • Pacjent– oznacza osobę fizyczną, osobę prawną niebędącą osobą prawną, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, a która korzysta z usług świadczonych przez Usługodawcę w ramach gabinetów Centrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o.
  • Centrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o – strona internetowa, do której prawo posiada Usługodawca i za pomocą której oferowane są usługi, dostępna pod adresem: https://innerhome.pl/
  • Umowa – oznacza umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną i jak stacjonarnie w gabinecie.
  • Specjalista – oznacza osobę posiadającą niezbędne kompetencje i uprawnienia wynikające z odrębnych przepisów do wykonywania realizowania oferowanych przez Usługodawcę konsultacji psychoterapeutycznych.
  • Konsultacja psychoterapeutyczna – oznacza usługi świadczone przez Usługodawcę w ramach Centrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o.
  • Konsultacja wideo – konsultacja realizowana poprzez komunikator Skype z udziałą kamery. 
  • Usługodawca – oznacza podmiot świadczący usługi zgodnie z obowiązującym prawem tj. Centrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Smolki 11a, 30-513 Kraków, KRS: 0001140917, NIP: 6793315775, REGON: 540281311.
  • Administrator danych osobowych Klientów – administratorem danych osobowych jest Usługodawca.

III. Usługi.

  • Usługi świadczone przez entrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o. mają charakter odpłatny.
  • Usługodawca w ramach entrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o. świadczy konsultacje psychoterapeutyczne realizowane stacjonarnie tzn. w gabinecie lub w formie wideokonsultacji. Konsultacje psychoterapeutyczne trwają od 50 do 90 minut.
  • Świadczenie usług uzależnione jest od uiszczenia stosownej opłaty zgodnej z aktualnym cennikiem usług znajdującym się na stronie https://innerhome.pl/
  • W celu rozpoczęcia korzystania z usług w ramach entrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o. niezbędne jest:
  • wejście w https://innerhome.pl/, wybranie ,,Rezerwacja Online” -> Wybierz usługę -> Wybierz pracownika -> Termin – wybór w kalendarzu dostępnego terminu,
  • prawidłowe wypełnienie formularza poprzez podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy, zapoznanie się z Regulaminem i Polityką Prywatności i zaakceptowanie ich postanowień poprzez kliknięcie stosownego przycisku, opłacenie usługi używając PayNow.
  • Specjalista biorąc pod uwagę aktualny stan psychiczny Pacjenta może podjąć decyzję o konieczności odbycia przez niego konsultacji lekarskiej. Może również odmówić realizacji usługi, jeżeli uzna, że konsultacja na odległość nie jest odpowiednia lub wystarczająca wobec zgłoszonego problemu.
  • entrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o. nie świadczy usług osobom w poważnym kryzysie, sytuacjach zagrażających życiu lub zdrowiu lub osobom w ostrej fazie choroby psychicznej. Zaleca się bezwzględnie jak najszybszy kontakt z najbliższą placówką medyczną – np.  Izbą Przyjęć najbliższego szpitala lub telefon pod numer ratunkowy.
  • Specjalista może zaprzestać udzielania usług w stosunku do Pacjenta, który przekazuje treści o charakterze obraźliwym czy agresywnym. Płatność dokonana przez Klienta nie będzie w takim wypadku zwracana.

1. Warunki techniczne.

Warunkiem prawidłowego korzystania z konsultacji psychoterapeutycznych realizowanych zdalnie poprzez komunikator Skype jest spełnienie przez Pacjenta minimalnych wymagań technicznych w zakresie sprzętu komputerowego oraz łącza internetowego:

– komputer z odpowiednim procesorem;

– szybkie łącze internetowe (conajmniej 1Mb/s) – tu sprawdzisz prędkość łącza www.speedtest.net/pl/

– kamera internetowa (jeśli wybrano), słuchawki, głośnik, mikrofon;

– minimalna rozdzielczość dla aplikacji: 800×600, zalecana rozdzielczość 1024×768 lub wyższa;

2. Zawarcie umowy.

  • Do zawarcia umowy o świadczenie usług oferowanych przez entrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o. dochodzi poprzez zaakceptowanie Regulaminu, zamówienie usługi oraz dokonanie płatności.
  • W celu rozpoczęcia korzystania usług świadczonych w ramach entrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o. niezbędne jest zapoznanie się ze wszystkimi postanowieniami Regulaminu.
  • Pacjent ma możliwość dokonania rezerwacji konsultacji, wybór terminu świadczenia usługi, wypełnienie formularza kontaktowego, i po zaakceptowaniu Regulaminu dokonanie płatności za usługę.
  • Zawarcie umowy, w ramach której będą świadczone usługi jest równoznaczne z wyrażeniem przez Pacjenta zgody na świadczenie usług.
  • Rezerwacja konsultacji jest równoznaczna ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych przez entrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o.
  • Częstotliwość spotkań ustalana jest indywidualnie z każdym pacjentem.
  • Czas trwania terapii nie może być dokładnie określony. O zakończeniu terapii decyduje wspólnie pacjent ze specjalistą.
  • Fakt zawarcia Umowy pomiędzy Pacjentem a Usługodawcą jest jednorazowo potwierdzony wiadomością e-mail wysyłaną na adres podany przez Pacjenta podczas rejestracji.
  • W przypadku odwołania konsultacji przez Specjalistę z powodów losowych, Usługodawca proponuje Pacjentowi spotkanie w najbliższym dogodnym dla Pacjenta terminie lub zwraca opłatę za konsultację, bądź jeśli Pacjent sobie tego życzy, opłata przenoszona jest na poczet kolejnej konsultacji.

3. Zasady odwoływania i przekładania wizyt w trakcie konsultacji (przed zawarciem kontraktu z terapeutą).

  • Odwołanie konsultacji (nie dotyczy procesu psychoterapii) na krócej niż 24 h przed jej terminem, jest płatne 100% kwoty. Przełożenie terminu wizyty jest możliwe jeden raz (gdy zostanie ona odwołana na więcej niż 24 h przed), w takiej sytuacji możemy wpłatę przeksięgować na kolejną wizytę.

4. Zasady kontaktu Pacjenta ze Specjalistą.

  • W ramach konsultacji wideo Specjalista jako pierwszy inicjuje kontakt z Pacjentem pod wskazany w formularzu kontaktowym adres mailowy lub numer telefonu.
  • W razie braku zalogowania się do systemu Skype (lub kontaktu telefonicznego) przez Pacjenta w przeciągu 15 minut od umówionej godziny w danym terminie rozpoczęcia świadczenia usługi, prowadzący Specjalista ma prawo anulować spotkanie, a Pacjentowi nie przysługuje w takiej sytuacji prawo zwrotu pieniędzy za umówioną konsultację.
  • Sesje odwołane przez Pacjenta są płatne.
  • Sesje odwołane przez Specjalistę nie są płatne.
  • Jeśli pacjent spóźni się na sesje lub konsultację, czas spotkania nie jest przedłużany.

VII. Celem uzyskania zwrotu płatności za sesje odwołane przez specjalistę, należy przesłać za pomocą wiadomości e-mail na adres gabinet.innerhome@gmail.com dot. konsultacji tj. termin, imię i nazwisko Pacjenta, imię i nazwisko terapeuty oraz numer rachunku bankowego.

VIII. Płatności.

  • Usługi konsultacyjne świadczone przez entrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o. są odpłatne, zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie https://innerhome.pl/. Usługodawca oferuje możliwość opłacenia usługi za pośrednictwem zewnętrznych operatorów płatniczych PayNow, przelewem bankowym lub kartą płatniczą.
  • Rozliczenia za usługi w entrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o. są dokonywane w walucie PLN, zgodnie z cennikiem podanym na stronie https://innerhome.pl/
  • Płatność za konsultacje powinna być zrealizowana przez Pacjenta minimum 24h przed konsultacją.
  • Dokonanie płatności następuje w momencie potwierdzenia wpłaty przez zewnętrznego operatora płatniczego.
  • Opłata za konsultacje psychoterapeutyczną w formie wideokonferencji, świadczona w ramach entrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o., powinna być dokonana niezwłocznie, po dokonaniu wyboru usługi. W przypadku braku wpłaty usługa nie będzie realizowana, a rezerwacja zostaje anulowana.
  • Usługodawca wystawi na żądanie Pacjenta fakturę, po wcześniejszym przekazaniu danych do jej wystawienia na adres e-mail: gabinet.innerhome@gmail.com. Faktura zostanie wysłana drogą elektroniczną do 7 dni od dnia zrealizowania usługi na adres e-mail Pacjenta.
  1. Prawa i obowiązki stron.

Usługodawca:

– Zobowiązuje się świadczyć na rzecz Pacjenta usługi zgodnie z treścią Regulaminu.

– Zobowiązuje się należycie wykonywać umowę, poprzez zapewnienie usługi według swojej najlepszej wiedzy i umiejętności.

– Zobowiązuje się zachować w tajemnicy informacje związane z Pacjentem, a uzyskane  w ramach umowy, chyba że przepisy prawa stanowią inaczej. Obowiązek zachowania tajemnicy nie jest ograniczony w czasie.

– Kieruje się polityką prywatności zgodną z RODO, tj. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.

– W ramach zawartej umowy nie ma obowiązku świadczenia usług w przypadku braku dokonania przez Pacjenta zapłaty.

– W ramach zawartej umowy ma prawo do zaprzestania świadczenia usług w przypadku przekazywania przez Pacjenta treści o charakterze bezprawnym lub obraźliwym.

– Ma prawo do zmiany postanowień Regulaminu.

– Nie ponosi odpowiedzialności za to w jaki sposób Pacjent wykorzystuje usługi/uzyskaną wiedzę w swoim prywatnym i zawodowym życiu.

Pacjent:

– Ma prawo do świadczenia na swoją rzecz usług zgodnie umową i postanowieniami Regulaminu.

– Może złożyć reklamację, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

– Ma prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

– Ma prawo i obowiązek kontroli, zmiany i ewentualnego żądania usunięcia swoich danych przekazanych przez niego Usługodawcy.

– Zobowiązuje się do nie nagrywania usług bez uzyskania zgody Usługodawcy w formie pisemnej.

  1. Odstąpienie od umowy.
  • Każdej ze stron umowy przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
  • Prawo odstąpienia od umowy wykonywane jest przez złożenie stosownego oświadczenia drugiej stronie.
  • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy musi zostać złożone w taki sposób, aby druga strona mogła się z nim zapoznać nie później niż 24 godzin przed terminem rozpoczęcia wykonywania umowy.
  • W przypadku odstąpienia od umowy w okresie krótszym niż 24 godzin, Pacjentowi nie przysługuje zwrot pieniędzy za usługę.
  1. Postępowanie reklamacyjne i rozwiązywanie sporów.
  • Pacjent ma prawo złożyć reklamację dotyczącą korzystania z entrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o. w przeciągu 7 dni od dnia zakończenia świadczenia usługi lub dnia, w którym miała być ona wykonana.
  • Reklamacja powinna zostać sporządzona w formie pisemnej i przesłana na adres mailowy Usługodawcy: gabinet.innerhome@gmail.com.

Reklamacja powinna zawierać:

– dane Pacjenta: imię i nazwisko, adres zamieszkania lub siedziby, adres poczty elektronicznej;

– przedstawienie problemu, który jest przyczyną reklamacji; wszelkie okoliczności podnoszone w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy przez Usługodawcę.

Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę nastąpi w terminie do 30 dni roboczych od daty jej doręczenia. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana do Pacjenta za pomocą wiadomości e-mail wysłany na adres podany w formularzu kontaktowym.

W przypadku zaistnienia jakiegokolwiek sporu dotyczącego zawartej pomiędzy nimi umowy Pacjent i Usługodawca podejmą działania zmierzające do jego polubownego rozwiązania.

W przypadku nierozwiązania w drodze polubownej sporu dotyczącego umowy zawartej na podstawie niniejszego regulaminu strony mogą dochodzić do roszczeń na drodze postępowania sądowego, w sądzie powszechnym właściwym dla siedziby Usługodawcy.

XII. Ochrona Danych Osobowych i Postanowienia końcowe

  • Administratorem danych osobowych jest Usługodawca. Podane przez Pacjenta dane mogą być przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia oraz celów określonych w Polityce Prywatności dostępnej na stronie entrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o.  https://innerhome.pl/
  • Pacjent, który zamierza skorzystać z usług entrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o., zapoznał się z niniejszym Regulaminem, w pełni akceptuje jego postanowienia i jest świadomy ryzyka jakie jest związane z korzystaniem z usług online (ograniczeń korzystania z usług na odległość z uwagi na publiczny charakter sieci Internet) oraz przyjmuje do wiadomości, że konsultacje mają charakter informacyjny, a w ich wyniku nie powstaje dokumentacja medyczna w rozumieniu ustawy o Prawach Pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania.
  • Usługodawca ma prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany takie nie mają wpływu na treść umów zawartych przed opublikowaniem zmian. Zmiana regulaminu następuje poprzez jej umieszczenie na stronie entrum Rozwoju Osobowości i Społeczności INNER HOME Sp. z o.o.
  • Usługodawca nie będzie udostępniać informacji przekazywanych przez Pacjenta osobom trzecim. Pacjent nie ma prawa do publicznego udostępniania treści udzielonych mu porad.
  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie do świadczenia usług, a w szczególności do składania oświadczeń woli, stosuje się przepisy ustawy z dnia 18.07.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawy z dnia 8 czerwca 2001 o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym; (Dz. U. z 2019 r. poz. 1026. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 23.04.1964 Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 r. poz. 1145, 1495. z późn. zm.).

Data określona poniżej jest datą obowiązywania Regulaminu w ostatniej wersji.

1/01/2025